Creatin Capsules - Nutritech

Creatin wird in der Leber aus drei aminoacizi- Arginin und Methionin Glygina biosynthetisiert. Creatin-Phosphat wird dann metabolisiert, der wesentliche Bestandteil, ADP (Adenosindiphosphat) wandelt in ATP (Adenosintriphosphat) und ADP, und dann wird die Freisetzung von Energie in intensiven Aktivitäten. Eine Verringerung der Ebene von Kreatin im Muskel kann zu Muskelschwäche und die Bildung von Milchsäure, was zu einer schnellen Ermüdung führen. Kreatin-Supplementierung kann die Energieproduktion und die allgemeine Wachstumsleistung helfen zu erhöhen.

CUM PUTETI FAVORIZA ABSORTIA CREATINEI?

Studiile au demonstrat clar cã insulina reprezintã transportorul celular natural ce le depoziteazã în interiorul celulelor si de aceea este indispensabil a se folosi un carbohidrat cu indice glicemic maxim, 100,asa cum este dextroza (glucoza), ce poate genera un maxim de insulina, de forma instantanee.

Cat de repede se vad rezultatele?
Primele efecte (cele energetice) apar chiar dupa primele doze administrate. Volumizarea apare in cateva zile, iar cresterea musculara efectiva (datorata creatinei) apare in cateva saptamani. Toate acestea depind de la persoana la persoana, in functie de factori genetici (anumite persoane au deja o mare cantitate de creatina in muschi si suplimentarea nu duce la o crestere a creatinei musculare), de doza si de alti factori favorizanti, cum ar fi un anumit mediu hormonal (insulina, hormonii steroizi, igf-1). Deci pot exista persoane la care efectelel pozitive ale creatinei sa nu fie foarte vizibile.

Creatinmonohydrat
Este de fapt creatina pura la care se alipeste o molecula de apa, deci fiecare molecula de creatina monohidrata contine 88% creatina pura si 12% apa, in masa. Deci daca luam 5 grame de creatina monohidrat, de fapt luam doar 5×0,88=4,40 grame de creatina. Este de departe cel mai raspandit tip de creatina, si majoritatea studiilor s-au facut utilizand creatina monohidrat, cotata ca fiind si cel mai bun tip de creatina existent pe piata.

Are creatina efecte secundare negative?
S-au efectuat sute de studii ale utilizarii creatinei ca supliment. Efectele secundare negative raportate au fost foarte reduse atat ca intensitate cat si ca frecventa de aparitie. Acestea sunt: deranjamente stomacale, dureri de stomac, crampe musculare, diaree si deshidratare. Cea mai mare parte a acestor efecte pot fi evitate prin consumarea unei cantitati suficiente de apa odata cu administrarea creatinei. Este totusi posibil, in situatia in care exista deja o disfunctie a rinichilor sau se abuzeaza de creatina, sa fie afectati rinichii. Produsul rezidual al creatinei este creatinina. Daca se iau 20 de grame de creatina, e clar ca organismul nu o va putea stoca pe toata si va fi nevoit sa elimine o parte din ea care nu este folosita. In timp, acest efort suplimentar se poate concretiza in stresarea rinichilor si a ficatului.

Alkohol und Kreatin
Ceea ce este important este ca alcoolul, chiar utilizat ocazional inhiba sinteza proteinelor. Iar acest fenomen se manifesta cu precadere in cazul fibrelor rapide, adica cele de care avem nevoie pt. a creste in masa musculara, in special dupa utilizarea indelungata a alcoolului. Problema care apare este ca desi creatina ne permite sa ne antrenam mai intens si mareste anabolismul, in timpul acestor antrenamente apare si o distrugere mai mare a fibrelor musculare rapide, in timp ce alcoolul impiedica sinteza proteinelor la acest nivel, impiedicand o refacere si crestere in conditii optime. Desi alcoolul nu influenteaza direct actiunea creatinei in corp, el creeaza un mediu biochimic nefavorabil care contracareaza efectele benefice ale creatinei pe mai multe cai: descreste sinteza proteinelor, cauzeaza rezistenta la insulina si inhiba secretia de hormon de crestere.

Kaffee und Kreatin
Un studiu recent a analizat consecintele consumului de cofeina asupra beneficiilor provenite din consumul de creatina. Testul a fost efectuat pe 9 barbati intre 20 si 23 de ani, iar exercitiul utilizat a fose extensia piciorului la aparat. Cei care au consumat cofeina echivalentul a 2-3 cesti de cafea tare intr-o zi, nu au prezentat efectele pozitive ale consumului de creatina, nici chiar la o zi distanta de administrarea ultimei doze de cofeina.

ZUTATEN: Creatina monohidrat micronizata, capsule de gelatina.

ANFAHRT: 2/4 capsule pe zi. Folositi cate 10g de carbohidrat (dextroza) pentru fiecare 2 capsule de creatina folosita. Reduceti cantitatea de cafeina (aceasta reduce absorbtia creatinei si hidratarea organismului).

0 Kommentare

Dein Kommentar

Möchten Sie an der Diskussion teilzunehmen?
Fühlen Sie sich frei dazu beitragen!

Hinterlasse eine Antwort

Ihre e-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. erforderliche Felder sind markiert *