Am început din nou munca, cu forțe proaspete!

Gata cu vacanța de iarna, ne-am întors cu toții la serviciu mai energici, mai tonici, mai plini de energie.
Sarbatorile si mesele pline cu mancaruri ispititoare s-au terminat si, daca ai constatat ca tot acest festin s-a lasat cu cativa centimetri in plus in talie, este timpul sa revii la o alimentatie echilibrata.
Cum-s---sl--be--ti-eficient-dup---s--rb--toriFoarte multe persoane isi promit ca vor tine cura de slabire dupa sarbatori insa aceasta atitudine este total gresita. Si dauneaza grav siluetei si mai ales sanatatii nu doar pentru o luna sau doua ci pentru foarte mult timp daca ne gandim si la toxinele acumulate. De fiecare dată când mancam foarte multe alimente bogate in grasimi, daunam grav venelor si metabolismului– de multe ori permanent.
Degeaba tinem cura de slabire dupa sarbatori daca in perioada acestora exageram cu grasimile si dulciurile. Pentru multe persoane supraponderale, haosul unei diete neechilibrate si saraca in nutrienti poate fi corectat numai in ani de zile.

Iata cateva preparate pe care le poti gati rapid si care te vor ajuta sa revii in forma si plin de energie!

Supa te menţine suplă
Ca să ai constant o siluetă de invidiat, află că supa nu trebuie să lipsească nicio zi din meniul tău. Un studiu recent a arătat că persoanele care mănâncă un bol cu supă înainte de mesele principale nu au probleme cu silueta.
Cele mai indicate sunt supele de legume (de varză, roşii, de conopidă sau de morcov).
Brânza ajută la concentrare
Ca să fii în formă, fizicul şi psihicul trebuie să fie foarte puternici. Pentru asta, nu trebuie decât să consumi brânză proaspătă de vaci. Are un conţinut ridicat de calciu, magneziu şi proteine.
Peştele luptă cu celulita
Dacă eşti una dintre sutele de femei cărora „cojile de portocale” de pe fese le fac zile fripte, fă bine şi consumă peşte gras (macrou, hering), bogat în acizi graşi Omega 3. Aceştia absorb din organism grăsimile „vinovate” de apariţia celulitei.
Grepfrutul arde grăsimile
Deoarece conţine foarte puţine calorii, 90% apă şi 7% carbohidraţi, grepfrutul arde grăsimile. Totodată, stimulează activitatea stomacului.
Poţi ţine o dietă timp de trei săptămâni. Dimineaţa, mănâncă un grepfrut şi un iaurt fără grăsimi, la prânz un fruct şi o salată sau grătar, iar seara încă un fruct şi supă. Dacă nu poţi ţine dieta, bea zilnic două, trei pahare de suc sau consumă cel puţin un grepfrut.
Varza stimulează metabolismul
Se spune că, pentru a-ţi păstra tinereţea, trebuie să ai un metabolism „ca un ceas elveţian“. Include în alimentaţia zilnică varza şi-ţi vei stimula metabolismul. Ai nevoie de 200 de grame, sub formă de supă, de salată sau de ciorbă.
Salata de varza cu mere si nuci
Salatele nu trebuie sa-ti lipseasca din meniul zilnic, asa ca iti propunem sa pregatesti o salata plina de vitamine. Combinatia de varza si mere este una extrem de reusita in acest caz, iar nucile vin sa completeze acest preparat savuros si atat de usor de pregatit.
Salata cu rucola si peste afumat
Salata este solutia cea mai sanatoasa si rapida atunci cand esti in criza de timp. Aroma speciala a pestelui afumat se imbina placut cu gustul fresh al frunzelor de rucola.
Cocktail de iaurt cu fructe
Un cocktail non-alcolic ideal dupa sarbatori si extrem de gustos, potrivit pentru toata familia. Bucura-te de beneficiile unui desert sanatos!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *