Search
Generic filters
Exact matches only

Alimente miraculoase pentru organism

Alimente nutritive ce ne protejează principalele organe. Legumele şi fructele indicate de nutriţionişti trebuie să fie consumate proaspete ori congelate, iar plantele medicinale se vor administra sub formă de infuzii, comprese sau tincturi. Pentru inimă: 1. varza – conţine fier şi potasiu, necesare inimii şi circulaţiei sanguine 2. broccoli – prin conţinutul de calciu, fier şi caroten, previne atacurile de cord şi ateroscleroza 3. ridichea – apără împotriva atacurilor de inimă 4. portocala – are puține calorii, conţine vitamina C şi scade valoarea colesterolului din sânge 5. morcovul – acidul folic şi bioflavonoidele conţinute de morcovi protejează inima 6. peştele – acizii Omega 3 apără sistemul vascular de inflamații şi calcifieri 7. ceapa – îmbunătăţeşte activitatea şi circulaţia inimii şi scade presiunea sângelui 8. usturoiul – alicina pe care o conţine previne accidentele vasculare cerebrale 9. leurda (usturoi sălbatic) – curăţă sângele de toxine 10. sparanghelul – curăţă cordul şi vasele mari de sânge 11. uleiul de măsline – energizează cordul şi reduce colesterolul 12. cicoarea – scade colesterolul şi tensiunea arterială şi curăţă sângele cu ajutorul unor minerale specifice 13. somonul – este o sursă de acizi graşi Omega 3 care reuşesc să scadă din nivelul trigliceridelor din sânge 14. dovleacul – are efect benefic în cazul hipertensiunii arteriale şi în bolile de inimă 15. cartoful – protejează împotriva accidentelor cerebro-vasculare şi oferă o mare cantitate de vitamina C sistemului vascular 16. paprika – protejează vasele de sânge şi inimă 17. roşia – normalizează tensiunea arterială, fiind diuretic eficient 18. măslinele – reduc colesterolul nociv şi tensiunea arterială 19. mărul – conţine peste 300 de substanţe esenţiale pentru protecţia sistemului vascular 20. fasolea neagră – o singură cană de fasole furnizează între 120 şi 320 de miligrame de magneziu, prevenind astfel tulburările de ritm cardiac 21. coacăzele – excelente pentru circulaţia sângelui, având o concentraţie mare de minerale şi vitaminele B, C, D şi E 22. zmeura – întăreşte sistemul imunitar acţionând ca o aspirină naturală 23. murele – sunt considerate fructe cardioactive ajutând la funcţionarea optimă a cordului 24. socul – îmbunătăţeşte circulaţia sanguină 25. piersica – conţine vitamine şi oligoelemente ce protejează inima 26. cireşele – împrospătează resursele de potasiu, calciu, magneziu, fier, fosfor şi siliciu 27. rubarba – scade tensiunea arterială şi fortifică inima 28. grapefruit-ul – previne obstrucţiile vasculare şi tromboza datorită unei enzime speciale 29. ciuperca Shitake – reduce colesterolul 30. prunele – previn tromboza 31. curmalele – reduc tensiunea arterială şi protejează împotriva aterosclerozei fiindcă sunt bogate în fier, calciu şi potasiu 32. afinele – pigmentul lor albastru ajută vasele sanguine să devină mai elastice 33. ovăzul – este benefic în bolile cardiovasculare 34. porumbul – conţine vitaminele D şi K 35. ardeiul iute – previne creşterea nivelului de zahăr din sânge ce poate duce la formarea de colesterol pe vasele inimii Pentru creier: 36. lintea – conţine lecitină, proteine şi glucide de care au nevoie celulele creierului 37. Quinoa – întăreşte memoria şi încetineşte procesul de îmbătrânire, fiind bogat in fier 38. carnea de pasăre de curte – are grăsimi şi uleiuri ce oferă energie celulelor nervoase 39. fasolea – creşte puterea de concentrare 40. oul – este o sursă grozavă de proteine; gălbenuşul conţine colina ce ajută la dezvoltarea memoriei 41. avocado – combate stresul, nervozitatea şi insomnia 42. bananele – glucoza, vitaminele şi mineralele conţinute de acestea sunt benefice pentru creier şi îl energizează 43. caisele – stimulează neuronii 44. stafidele – conţin mult zahăr (75%), resursa energetică pentru creier 45. para – zahărul şi substanţele asemănătoare hormonilor intensifică puterea de “lucru” a creierului 46. mazărea – fiind bogată în proteine este bună pentru memorie şi concentrare 47. salata verde – calmează sistemul nervos datorită substanţelor opiacee Pentru ochi: 48. castanul sălbatic – calmează senzaţia de usturime şi iritaţiile datorită substanţelor sale active 49. arnica – uleiul esenţial de arnică calmează inflamaţiile oculare 50. mesteacănul alb – întăreşte imunitatea ochilor deoarece conţine vitamina C, potasiu şi calciu 51. limba de miel – reduce inflamarea vaselor conjunctivale datorită taninurilor şi a saponinelor 52. rostopasca – este extraordinar de eficienta împotriva virusurilor şi mai ales pentru ochii uscaţi 53. gutuia – este bună pentru alergii şi febra fânului deoarece conţine pectine şi calciu 54. iarba de silur (Euphrasia Officinalis) – calmează ochii persoanelor ce îşi petrec foarte mult timp în faţa calculatorului 55. grăsimea de găină – face minuni aplicată ca unguent pe ochi împreună cu iarba de silur 56. strugurii – ajută cu precădere ochiul în timpul vederii nocturne 57. patlagina – taninurile pe care le conţine tratează infecţiile oculare 58. căpșuna – ajută ochii în timpul vederii nocturne 9. Centarium Minus – tinctura obtinuta din aceasta plantă vindecă afecţiunile oculare 60. ananasul – enzimele conţinute de acesta relaxează ochii obosiţi din cauza calculatorului 61. rozmarinul – purifică ochii şi protejează vasele de sânge oculare Pentru piele și păr: 62. pepenele – conţine foarte puţine calorii şi este excelent pentru menţinerea fermităţii pielii 63. iaurtul degresat – bacteriile conţinute de acesta îmbunătăţesc aspectul pielii; în plus are o concentraţie ridicată de vitamina A 64. grâul – conţine acizi graşi, calciu şi dioxid de siliciu care sunt extraordinar de sănătoase pentru păr, piele şi unghii 65. orzul – înfrumuseţează şi revitalizează datorită substanţelor bioactive 66. cimbrul – redă strălucirea pielii şi curăţă organismul 67. hreanul – conţinând substanţe active, regenerează părul, pielea şi unghiile 68. muştarul- reglează fluxul sanguin la nivelul pielii Pentru oase: 69. migdalele – conţin magneziu şi ajută oasele să rămână sănătoase 70. spanacul – datorită fierului şi calciului pe care îl conţine, face oasele mai rezistente şi ajută la funcţionarea muşchilor 71. meiul – întăreşte dinţii, oasele şi stimulează creşterea copiiilor 72. secara – este benefică pentru dinţi, oase şi muşchi fiind o sursă ideală de oligoelemente precum vitamina B, potasiu, magneziu, mangan, fier şi zinc 73. brânza – întăreşte oasele fiind o sursă bună de calciu Pentru stomac și intestin: 74. tinctura de fenicul – protejează mucoasele intestinale 75. păstârnacul – stimulează digestia 76. mango – apără mucoasa intestinală datorită vitaminei A şi a antioxidanţilor 77. arpacaşul – aduce în organism necesarul de fibre, fosfor şi magneziu pentru o digestie sănătoasă 78. mărarul – ameliorează indigestia 79. soia – are proprietăţi anticancerigene 80. nucile – conţin o formă purificată de Omega 3 şi de aceea ajută la reducerea riscului de cancer al intestinelor Pentru ficat: 81. anghinarea – conţine proteine regenerative, iar acidul folic şi antioxidanţii previn bolile hepatice 82. sucul de ridiche – stimulează secreţia bilei 83. conopida – contribuie la îmbunătăţirea activităţii ficatului 84. drojdia de bere – este o importantă sursă de vitamina B şi detoxifică ficatul 85. năsturelul (Nasturtium Officinale) – este folosit pentru producerea muştarului şi a uleiurilor ce sunt benefice pentru metabolismul bilei şi al ficatului 86. păpădia – ajută la buna funcţionare a ficatului şi reduce colesterolul 87. laptele – apără ficatul de afecţiuni frecvente 88. menta – uleiurile esenţiale de mentă stimulează secreţia biliară şi calmează crampele 89. carnea de iepure – degresează ficatul 90. carnea de vită sau mânzat – conţine fier, proteine şi vitamina B. Pentru rinichi: 91. sfecla roşie – stimulează arderile celulare 92. vişinele – conţin potasiu, substanţa pe care rinichii “luptă” să o elimine din sânge atunci când este în exces 93. castravetele – conţine multă apă şi deci stimulează activitatea rinichilor 94. ţelina – protejează rinichii de virusuri 95. varza roşie – proteinele şi aminoacizii pe care aceasta îi conţine actionează ca un filtru pentru rinichi 96. gulia – vitamina C din ea protejează celulele renale, iar fierul şi fosforul energizează 97. ridichea neagră – este un antibiotic natural 98. varza murată – detoxifică organismul 99. hrișca – este folosită ca produs dietetic în cazul bolilor de rinichi şi în diabet 100. pătrunjelul – deţine combinaţia ideală de minerale pentru a curăţa rinichii

Distribuiti articolul:

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai bună experiență de utilizator. Dacă continuați, presupunem că sunteți de acord să primiți cookie-uri de pe acest site

Privacy Settings saved!
Setari permisiuni

Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai bună experiență de utilizator. Dacă continuați, presupunem că sunteți de acord să primiți cookie-uri de pe acest site

Utilizăm fișiere de tip cookie pentru a personaliza și imbunătăți experiența ta pe website-ul nostru.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services