Operator vanzari prin telefon – Callcenter
Responsabilitati:
- contactarea clientilor telefonic;
- identificarea potentialilor clienti;
- efectuarea de apeluri catre potentialii clienti dintr- o baza de date asigurata de angajator;
- interactiunea cu clientii pentru a le oferi informatii despre servicii, produse, campanii;
- administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;
- prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
- identificarea nevoilor clientilor si a oportunitatilor de vanzare in cadrul convorbirilor telefonice de vanzari, urmate de incheierea vanzarii;
- intocmirea rapoartelor de activitate zilnica, saptamanala si transmiterea acestora catre superiorul ierarhic;
- urmarirea realizarii planului de vanzare lunar, trimestrial, anual.
Bonusuri, beneficii:
- management cu experienta in domeniul vanzarilor;
- motivare si evaluare profesionala;
- salariu fix + comision din vanzari;
- sansa de a face parte dintr- o echipa tanara, dinamica si profesionista.